Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за шофьорска врата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за шофьорска врата

    Колеги имам следния проблем,шофьорската ми врата се затваря трудно,т.е. трябва малко по-силно да се блъсне за да се затвори.Та питанката ми е - има ли нещо за регулиране ,или нещо което се износва и трябва да се смени?Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Колеги имам следния проблем,шофьорската ми врата се затваря трудно,т.е. трябва малко по-силно да се блъсне за да се затвори.Та питанката ми е - има ли нещо за регулиране ,или нещо което се износва и трябва да се смени?Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
    С шестограм 4 или 5 се регулира планката дето е на гредата между двете врати, и се настройва оттам....лесно е и отнема между 3-9 мин, но първоначално се драсни някъде какво е било първоначалното и положение за да няма ож беж.....
    Ако ти е крива вратата по вертикала, е малко по терсене, тогава трябва по голям шестограм.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      мерси колега,ще опитам по този начин
      а в пантите не се ли регулира нещо?
      принципно не ми е крива вратата,поне не се забелязва нещо да е изкривено
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        От пантите се регулира вертикален наклон, както и надлъжен - като се развият с големия шестограм двете болчета там, планката има по половин сант луфт навсякъде за регулация......но за да ги отвиеш трябва или да си магьосник, или да свалиш вратата......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          а ако отвориш малко прозореца не се ли затваря по лесно.Ако е така сам ще си отговориш защо.
          alfa romeo156 2.0TS 11'97

          Comment


          • #6
            абе ще пробвам и това ,ама не съм забелязал досега такова нещо,
            ако е така ще рече че вратата ми е провиснала и ще трябва реглаж на пантите предполагам
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              не бе колега -друго имах в предвид. Сега половината във форума ще ми се изсмят-ама караи да върви. Имах в предвид заради съпротивлението на въздуха и уплътняването му в купето. И аз като затварям шофъорската и са ми затворени всички останали врати я блъскам малко по силно, а като е отворена и друга врата ми е необходимо по малко усилие.
              1 куб.м. въздух=1,223кг.

              но при теб може и да има някаква друга причина
              alfa romeo156 2.0TS 11'97

              Comment


              • #8
                ааа ,абе аз за какво си помислих,пък то какво било
                ама мисля че не във въздуха е проблема,тъй като когато затварям друга врата тоя проблем го няма,т.е. затварят си се нормално,само шоферската трябва да се блъсне малко по силно
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment

                Working...
                X